dilluns, 1 de juny del 2020

COM HA ANAT L'EDUCACIÓ FÍSICA?

Cal que contesteu el que pregunta i enviar-ho
RÚBRICA AUTOAVALUACIÓ REPTES

1 PUNT
2 PUNTS
3 PUNTS
NOTA
Nº REPTES
He fet 2-3 reptes
He fet 4-6
He fet 7 reptes  o més

ESFORÇ
No m’he esforçat gaire i m’he rendit ràpid quan no em sortia un repte.
M’he esforçat prou tot i que no m’ha sortit algun repte.
M’he esforçat al màxim i he aconseguit fer els reptes que m’he proposat

REPTES A FAMILIARS
No he convidat a cap familiar a fer els reptes.
He convidat a 1-2 familiars a fer els reptes
He convidat a familiars i amics/gues a fer els reptes.

PUNTUACIÓ TOTAL




REPTE 1
REPTE 2
REPTE 3
REPTE 4
REPTE 5
REPTE 6
REPTE 7
Marca amb un X si l’has aconseguit







Número d’intents que has fet








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Escriu el teu comentari. Aquest es publicarà un cop moderat per l'autor del bloc.